nu bloggar jag också

har aldrig innan tänkt att jag skulle starta med en blogg, men efter att ha läst många andras blev jag sugen på det. så här är jag. :-)

kommer skriva om det vardagliga som händer mig och min familj. är gift & har fyra barn. (Diar01, Altea04, Juar05, Blear07)

försöker också gå ner i vikt så det kommer det skrivas en del om


sen blir det väl lite annat smått & gott också

nu behövs hemmet tas om hand lite, barnen sitter och ritar. köpte en pack med 500st kopieringspapper för 29:- till dem att rita på. så nu har de att göra en stund

shoppa är också ett av mina intresse, fast skulle gärna shoppa ännu mer *LOVE IT*

ska försöka hinna med en uppdatering lite senare
ha det bra så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0