så typiskt

hade tvättat full maskin med tvätt i onsdags och det var fint väder så hängde ut. men klart att det började ösregna på kvällen, men dagen efter var fint igen så tänkte att det torkar säkert. men sen senare så började det ösregna igen & likadant nu
får ta in och tvätta om tror jag och hänga inne

saknar värmen som var för ett tag sen, älskade det. skulle vilja ha det så jämt & så skulle det regna nån timma på natten så växtligheten får vad den behöver

funderade ett tag på att flytta utomlands där man har den värmen jämt. någon annan som vill följa med??

Kommentarer
Postat av: Heidi

Kul med en första kommentar i min blogg.. Ja det e inte lätt o bestämma sig vart man ska ha bloggen ;) Men tror den får bli här nu... :) Ha en fortsatt trevlig kväll & helg =)

2008-08-08 @ 18:51:09
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Frida

Kikar in eftersom du "var över mig"! Min man vill också till ett land med värme året om, jag däremot behöver en paus ibland så just nu sörjer jag inte vädret faktiskt, men jag vill ju gärna ha tillbaks det om en dag eller två... ;-)

2008-08-08 @ 20:41:50
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0