sorry alla

sorry för att det varit dåligt med uppdatering här i bloggen det sista. nu vet jag ju inte direkt hur många trogna läsare jag har, men ändå.. ;)

I onsdags var jag med min dotter och yngsta son och shoppade en del. mest till Altea då hon var mest i behov av kläder. Det blev HM som vanligt. Men inte på A6 i jönköping som det brukar. Denna gång blev det Vetlanda. Hade lite andra ärenden dit också.

Ikväll ska vi kanske till Eksjö till stadsfesten. Alteas & Juars idol kommer ju dit och sjunger (Charlotte Perelli; de älskar hennes Hero) Men är ganska sent 22.15. så får se hur vi gör. Men är ju fredag så ;) Fast inget sagt till henne än ifall vi inte åker

Annars kommer dagen bestå mest av gräsklippning. Fast första ska jag hämta barnen (om ca en kvart) & sen ge dem mat, men sen ska gräsklipparen fram.

Ha en bra dag så kanske jag kommer in senare och uppdaterar med lite bilder

Kommentarer
Postat av: malin

Jag är inne varje dag å kollar, ofta mer än en gång iallafall! Så jag är iaf en trogen läsare kram

2008-09-01 @ 10:57:04
URL: http://landskronafuckingcity.blogg.se/
Postat av: smula

hello!

blev det stadsfesten? jag skulle gärna åkt dit, men jag jobbade. ska nog gå o se amanda jensen i jkpg i november iaf. hon är ju helt underbar!



ha de gott!



kram/anna

2008-09-02 @ 21:14:19
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0