5,5kg

nästan 5,5kg minus har det blivit på mina 3 veckor med reductil (imorgon 3v) :) känns toppen. så nu är nya vikten 101,4kg. kanske lyckas komma under 100kg till nästa gång. skulle vara så skönt. ska fan aldrig dit igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu när jag börjat komma igång igen med promenader på fm & träna på min crosstrainer ska det gå ännu bättre, eller iallafall flyta på med lika bra fart

på morgonen efter att jag lämnat barnen tog jag en promenad på ca en timme. *skönt* fast vädret kunde ju varit bättre. blåste en hel del, och var på väg några gånger att  börja regna, men blev inte mer än några droppar
sen så förgylldes tiden av min kära malin som skickade sms till mig, så blev en promenad med några sms *trevligt*

sen gick jag hem och fixade lite. sen mös jag med mannen och blear. sen upp från varma sängen och ut i blåsten och regnet för att hämta juar och altea. altea vägrade nästan att följa med, för hon ville leka med sin kompis, men hon kunde inte. men både altea och hon stod som förstenade & kunde inte klä på sig...

sen hem och åt (efter ett tag) sen fixa lite till (mest disk) sen kom diar hem & vi skulle till hans modersmålslektion, men var visst inget idag :(
men åkte och handlade lite, och kastade skräp på återvinningen (även tiden där förgylldes av malins sms) TACK älsklingen!!!! & även en del sms med mannen.
sen hem och gjort lite av varje

nu ligger barnen och ska sova och jag ska ta golvet & sen mys & prat med mannen hoppas jag

kram & ha det bra (ni som läser) 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Va duktig du är gumman!! You go girl!! Hejja hejja hejja!!

Hoppas ni får pratat ikväll...

Kramar Jennie

2008-11-10 @ 22:49:39
URL: http://famhasani.blogg.se/
Postat av: malin

Underbart med vikten!!!

Grattis! Kämpa på hjärtat!!



Det varså lite så! Skriver gääärna sms till dej när som-hur som!Puss och kram gumms!

2008-11-11 @ 00:03:43
URL: http://mojkatile.blogg.se/
Postat av: smula

duktig du är!



kram//a

2008-11-12 @ 13:54:15
URL: http://smula.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Grattis. Började med det idag, hoppas att det kan ge mig en spark i rätt riktning.

2009-01-27 @ 18:08:58
URL: http://heartsick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0