dagen idag

var på fm och besökte min äldste pojke i skolan (med alla syskon) de har besöksvecka, med fika (kostade några kronor, men kul att glädja barnen)
sen hem och äta mat
sen ville altea ringa sin kompis och leka. så åkte dit och lämnade henne och pratade med kompisens mamma en stund *trevligt*

sen hem igen. juar och jag tog lite glass, diar hade inte kommit från skolan än & Blear låg och sov

nu för e stund sen kom diar hem med en kompis. får se hur planerar in det för ska hämta altea kl 16 & diars kompis pappa kommer och hämtar han vid 16.30. men det blir säkert bra
sen ska direkt till Nässjö och shoppa lite få grejer. VIKTigaste av allt blir apoteket & hämta mina Reductil. fick samtal idag så har fått dem utskrivna. ska hämta sen och börja imorgon

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul med besöksvecka i skolan.Mannen var iväg på Michaelas idag och det hade vart skoj sa han. Själv satt jag o försökte få tag i doktorn som givetvis hade patienter HELA DAGEN så jag får ringa imorgon. suck Skoj Altea leker med kompis:) Vem leker hon med? Matilda har lekt med ELla en gång hemma hos Ella.:) Dax för oss o ses snart eller hur? Höres! KRAM

2008-10-20 @ 15:59:50
URL: http://[email protected]
Postat av: malin

Lycka till med reductilen...

OM du får biverkningar så stå ut!! Det blir bättre!!

2008-10-20 @ 19:34:07
URL: http://mojkatile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0