ett tag sen

var några dagar sen jag skrev nu så tyckte att det var på tiden, har väl inget särskilt hänt de sista dagarna
idag hade jag/vi sovmorgon. sen åt vi, sen diskade jag & barnen var ute och lekte. sen fick jag hjälpa dem att fixa rent golvet i deras lekstuga, så de kunde leka där.. var ett tag sen
sen har jag gjort en sockerkaka; äggfri & med havredryck... med smak av apelsin & choklad *MUMS*
har även rengjort akvariumet
snart ska vi fika med sockerkakan.
sen ska diska färdigt, ska också dammsuga och skura golvet, damma lite, bädda sängen, så får vi se vad jag mer hittar på. lugn stund framför datorn när barnen lagt sig tills mannen kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0