fullt hus

idag ville altea leka med sin kompis igen. för tredje gången denna veckan. de måste ha superkul tillsammans :)
så hon fick följa med hem till oss efter dagis. men tog ett tag innan fick med mig henne/dem hem. för altea var inte på sitt rätta humör. det humör som hon brukar ha om de INTE kan leka. så vet inte exakt varför hon var sån för hon sa en massa men hörde inget för hon stod och kramade mig med munnen mot mig så hördes inte mycket
men till slut viskade hon till mig att hon ville att hennes kompis mamma skulle komma hem till oss och fika (har pratat om det några ggr)
så när det var dags för hennes mamma att komma och hämta henne så stannade hon ett tag och vi fikade och satt och pratade ganska länge. det var jättetrevligt.
även diar hade med sig en kompis hem. de var ute en stund först, sen satt de mest vid vårt XBOX så dem märkte man inte av så mycket.
*bra träning på fler barn* hahaha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0