vikt & städa

dagens vikt låg på 106,5kg :(
men nu jävlar måste jag fan skärpa mig, försöka iallafall
ska till viktmottagningen den 14/10. så hoppas jag får hjälp då

motionerar med att städa hemmet just nu (eller ja; inte nu när jag skriver, men precis innan & precis efter jag är färdig med detta inlägg)

mina duktiga barn hjälper mig, dammade alla dvd. och sen dammat lite varstans på nedervåningen. om de plockat upp allt på övervåningen återstår att se när jag kommer upp.
ska byta lakan i alla sängar. och senare ska dammsuga & skura golvet
sen får det väl räcka tror jag... men man vet aldrig för när jag väl kommer igång så är det svårt att stoppa mig ;)  haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0