dagen i övrigt

efter att ha lämnat barnen på dagis & skolan så åkte jag och klippte håret (bild finns på digitalkameran,ska lägga in det på datorn sen & sen här)
sen handlade jag & blear lite grejer, sen hämtade jag barnen och hem och åt
sen fikade vi lite & sen kom diar hem och vi åkte med han på hemspråksundervisning (albanska)
när han var där inne så var barnen och jag i skolans/dagis lekpark.
sen hem och sen fortsatte dagen som vanligt
bujar var också och klippte håret... & nu är han och tränar för första gången på några månader
han som innan brukade träna 4-5ggr/vecka har inte tränat alls nu när han målat huset

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumms!!

Hur går det på albanskan? Lär han sej något??

Nu har jag gjort en ny blogg as you can see.

Bra ide och skriva allt man äter... Då ser man ju ganska snart vad man gör fel...

2008-09-29 @ 23:02:41
URL: http://mojkatile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0