jobbig natt

inatt ca kl 4/4.30 (ingen jättekoll på klockan) så vaknade Blear och sen var han ledsen i drygt en timme och efter det var han pigg och glad och ville inte ligga still utan bara leka så hans trötta mamma fick vara vaken med han. fick ett första leende då vi kollade på fiskarna. men hans mamma var tyvärr inte lika pigg.
men slängde iallafall in en maskin tvätt. någon nytta kunde man ju passa på att göra
strax efter 7 fick jag sova ca 10min

men sen när jag skjutsade övriga barn till dagis & skola så somnade blear i bilen
så när jag kom in så tog in han i bilbarnstolen och han sov vidare så jag kunde lägga mig en stund också. fast somnade inte direkt. men fick nog ca en halvtimmas sömn. kändes bra med lite extra sömn iallafall & skadade ju inte heller att somnade lite i soffan igår, lite tidigare än det brukar bli

så gissar att jag kommer somna ikväll i soffan också. fast först ska denna dagen gås igenom. har kläder som måste sorteras. både in i garderober, men också sortera ut för smått som ska vidare till annat håll. säkert tradera  (när får tid) så kolla gärna in mina auktioner där (länk nere till höger)
ska försöka hinna med ett inlägg senare, skriva lite om dagen

ha det bra alla
kram

Kommentarer
Postat av: jannica

allt bra med dig?

2008-09-26 @ 14:57:09
URL: http://ffashionbyme.blogg.se/
Postat av: Cecilia

du förstår vad jag menar eller hur! vi mammor!

2008-09-26 @ 21:37:05
URL: http://cizzi80.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja det är så tråkigt när ens såkallade mamma skiter i en. Men inga familjer är ju perfekta i samhället. Skönt att höra att man inte är ensam om att ha det.

Ja man behöver nog tänkte mer på sig själv men vad gör man då. Man måste ju. Och du som har fyra barn har mycket att göra. Jag har bara 1 så länge. Vi får se om det blir någe mer. Det visar sig. Ha det gott ha en trevlig lördag.

2008-09-27 @ 13:28:07
URL: http://cizzi80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0