män.................................

köpte två spel till barnens xbox för ett tag sen
ett spiderman & ett king kong
gissa vem som spelar vilket mest?????!!!
mannen har suttit i flera timmar nu med king kong
han kan verkligen inte sluta, vill bara längre & längre. fördelen är när han klarat sig igenom hela och han inte vill spela det mer ;)
i slutet av min senaste graviditet satt han läääänge med ett annat spel, medans jag låg ijämte i soffan och sov skönt med täcke och kudde :)
skulle vara intressant att se hur länge han sitter där om jag inte skulle säga något eller går och lägger mig. som jag borde göra snart ändå
god natt
naten e mirë

Kommentarer
Postat av: Malin

Män är som barn :) min är lika dan även om spelen är till barnen så är det alltid han som sitter där mest och längst.



jag måste försöka hitta nya roliga spel som jag gillar



vad ska du/ni hitta på en så fin dag som denna då ?

2008-09-29 @ 09:44:46
URL: http://wilfli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0