nu jävlar

jag hatar min kropp!!!!!!!!!
älskar den för att den burit på mina fyra underbart vackra perfekta barn, men hatar kilona på den.
gick ju ner ca 30 kg innan blev gravid med Blear. men sen i slutet av graviditeten hade jag gått upp drygt 30 igen :-(
sen har jag lyckats gå ner till 87 (i februari/mars) men sen har det gått uppåt igen
jag vill inte väga så här mycket mer, vill komma ner i normalvikt & kunna köpa kläder utan problem. eller kunna ha dem som hänger i min garderob (köpte en del då sist jag var nere på 65)
jag har så svårt att gå ner.

sen med en man som tränar & jobbar mycket så ges det inte mycket tid till mig. det jag får mest är när jag tar en promenad med Blear i vagnen efter att ha lämnat de andra på skolan & dagis.
sen så har jag en orbitrek hemma som jag ett tag tränade dagligen på. sen var den sönder länge, tog sammanlagt ca 2 mån innan jag fick "rätt" delar till den.
sen efter jag fick de delarna har jag tränat lite, men måste komma igång mer
så nu ska jag försöka uppdatera här varje dag om vad jag gör mat & viktmässigt för att gå ner (helst till nästa sommar)

sen blir det ju inte lättare att jag är sockerberoende, men jag ska och vill klara det. ska vara så ärlig jag kan här också. vill ju inte skriva ner en massa slarv så slarv får inte förekomma
men börjar på mer allvar på måndag då jag ska ha min vägdag

någon (mer än Malin) som vill kämpa med mig???
kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Godmorgon



Lycka till med vikten, jag hänger inte med där då jag för tillfället väger som jag ska.



visst är det härligt med barn man får sova så skönt på nätterna :) min minsta vaknar 4-6 ggr per natt och är nu 22 månader



ha en trevlig dag

2008-09-28 @ 07:58:37
URL: http://wilfli.blogg.se/
Postat av: marie

Skulle gärna vilja kämpa med dej!!

Jag är också sockerberoende. Vill gå ner ca 15 kg.

2008-09-28 @ 15:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0