HATAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Något som jag verkligen hatar är folk som snackar skit bakom ryggen på en!!!
Första gången jag hörde var ganska så länge sen, även för några månader sen och mer nyligen också.
Tänker inte säga några namn. Men både med tanke på mig själv och för alla hatar jag sånt.
I min egna situation och säkert många andras också är de flesta som snackar skit bakom ryggen såna som inte ens känner den de snackar om. I mitt fall har det varit så hela tiden. Är väl mest avundsjuka det handlar om gissar jag!!
vad tror och tycker ni om sånt???

kram till er som är mina äkta vänner (ni vet jag skulle aldrig kunna göra sånt)

Kommentarer
Postat av: malin

Stå på dej och va stark!!

De som pratar skit gör det av avundsjuka Petra!!

Låt det inte röra dej i ryggen!!

2009-04-10 @ 13:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0