idag

idag var jag och lämnade barnen på dagis. Blear var själv hela tiden. Han blev lite ledsen när jag gick, men glad snabbt igen. Syskonen hade kommit till hans avdelning och hälsat på :)
sen när jag hämtade han fick jag världens största kram *älskar*

under tiden han var där så var och jag skrev på kontrakt på gymmet för ett år. tänkte börja imorgon. ska bli skönt att komma igång och få lite tid när man hinner tänka på sig själv. Fast kommer väl träna och tänka på barnen samtidigt. ;)  haha

sen efter det var jag hemma och bäddade sängarna och städade innan det var dags att hämta dem igen.
Imorgon ska Blear äta mat på dagis första gången. Men som det matvrak han är (som sin baba) så kommer det säkert gå jättebra


ha en bra dag
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också gå och träna men jag måste vänta tills angjelina går på dagis.. :)

2009-04-23 @ 13:38:30
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0