ett tag sen

var ett tag sen jag uppdaterade här nu så tänkte att det kanske var på tiden. har inte hänt så mycket. bara myst och tagit det lugnt med barnen. så som det ska vara. Nu kommer mannen hem snart iallafall. :) saknar min zemer ju!!

igår var jag och barnen i lekparken (bilder kommer senare) fikade och lekte lite. skulle åkt i förgår, men precis när vi var på väg så började dte ösregna. men igår höll det sig fint

nu sitter vi och smaskar piggelin. sen ska vi snart iväg och köpa lördagsgodis. får se om jag tar en LITEN bit. ska ju hålla mig undan när ska ner i vikt. men bättre att tillåta sig lite än att förbjuda det helt. för då finns väl risk för frossa och det ska inte hända.

sen resten av dagen tänkte städa. lång lista, gör det som hinns med. barnen hjälper ju till frivilligt också.

ha en fortsatt bra dag alla
kram från mamman till världens underbaraste barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0