hungrig

började ju med cambridge idag, har nog gått ner många kilo redan. har varit bosatt på toaletten nästan. hehe
börjar bli hungrig nu igen, men dags nu för nästa shake och massa vatten så kommer inte vara hungrig många minuter till. sugen på något att tugga på. men det får dröja några veckor till, eller månader kanske. får se hur länge jag kommer hålla på denna gången. gick ju ner 8,7kg på 13 dagar förra gången.

annars idag har jag ringt några samtal. håller på att rensa och göra iordning i garderoberna. tvättar kläder, som vanligt så blir det någon/några maskiner varje dag. dammat en del, har en del kvar. fixat till gardinerna. finns alltid nåt att hitta på. hann med TV'n lite också. nu blir min shake sen rensa massa skräp överallt och rensa kläder som ska skänkas bort eller försöka säljas. blir väl lite blandat till tradera och blocket

ha en fortsatt bra dag

Kommentarer
Postat av: annah

Hej! Vad är det för kläder som du ska sälja? Du vet vart jag finns! Kram

2009-02-25 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0