*ingen rubrik*

igår var ju sista dagen för mig med antibiotika. så idag började jag igen med herbalife. har ju haft för mycket att tänka på för att "hålla på" känner jag. först blev ju väldigt svårt när var inlagd på ryhov. jag var ju inte inlagd egentligen, men nästan....
sen med antibiotika så känns det som om inte var någon mening. för även om jag ätit bra och skulle gått ner i vanliga fall så har vikten legat still. men nu har jag alltså börjat igen.
kanske ska vara med i en "viktminskningstävling". kommer ligga en prispott till de tre (i en grupp av 25st) som kommer gå ner mest. ska snart få mer info. så de som vill veta mer skriv och berätta så ska jag ge er infon så snart jag får den. tävlingen ska börja inom det närmaste. alla får vara med, oavsett viktminskningsmetod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0