hej!!!!!!!

tycker det var på tiden att jag uppdaterar här.
eller vad säger ni???
har inte hänt så mycket, bara det "gamla vanliga"

i torsdags var jag med barnen i jönköping och shoppade lite på ikea
blev inte så mycket. lite extra täcke och kuddar, några smågrejer till barnen. de tre stora var inne i "småland" som de har där. skönt att gå med bara blear. var verkligen GÅ för honom. han skrek av ilska när han satt i vagnen. så han fick gå ijämte och hålla mig i handen. han skulle hålla i sin jacka med. annars blev han arg. hehe. sen bestämde han sig för att han skulle köra vagnen, men det gick väldigt sakta. hahaha
sen hämtade vi barnen och gick in till A6. kollade i spelbutiken för mannen hade sett ett karaokespel där häromdagen som vi skulle kolla närmare på. men köpte inget då. kanske ska ta oss en sväng igen imorgon. måste ju inhandla lite födelsedagspresenter till. diar fyller ju 8 på måndag. sen var vi på Mc Donalds och köpte mat. fast vi fick ta det med oss för det var nära stängning.

igår på midsommar så åkte vi till bujars syster med familj. var trevligt. kom hem ca halv 3 på natten. skönt att barnen sov gott iallafall. både bujar och jag var supertrötta. kunde nästan somnat i bilen. jag höll på att göra det, men bujar ville jag skulle hålla han sällskap så fick inte somna. sen sov vi skönt idag till ca 12.30. *skönt med sovmorgon*

Kommentarer
Postat av: Michaela

vilka barn du har, sova till 12.30!!!! här vaknar vi 05.20...

2009-06-21 @ 07:35:13
URL: http://pak-nga-ne.blogspot.com
Postat av: Arijeta

Söta Blear hehe :) Vad härligt när man hittar på saker ihop! Kram på er!

2009-06-21 @ 12:38:46
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: christin

Låter som en härlig vecka =) vi var med en runda på IKEA & jag lämnade in Adrian för första gången... gick bra spec med tanke på att jag inte lämnar honom någonstans annars... typ dagis eller liknande.



kramar & grattis till diar!

2009-06-21 @ 20:03:21
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0