min nystart

min vikt är INTE rolig, fast anledningen till varför jag gått upp i vikt från förra gången jag gick ner ca 30kg är UNDERBAR!!!!!!!!!!!!!!!! = min son!!!!!!!!!!
men nu vill jag ändå bli av med alla kilo. har det sista försökt en massa. det har gått neråt, men upp igen. lite av en berg och dalbana :(
men nu har jag börjat (idag) med herbalife. så får se hur det känns. änsålänge känns det jättebra
köpte vanilj och choklad. blandade och tog en msk av varje, det blev jättegott
måste verkligen kämpa järnet med detta nu. för jag vill INTE ha alla dessa kilo

senare på kvällen var jag ute på en promenad (ganska snabb) på ca 40min. sen när jag kom hem igen så var mannen och barnen ute och spelade fotboll. så där fick jag lite till träning :)  måste ut och vara aktiv minst en timme varje dag på något sätt

någon annan som försöker gå ner i vikt som behöver stöttning och vill stötta andra (oavsett metod) så är jag positiv. alltid bra om man kan stötta andra.

herbalife ska även vara bra för er som vill gå upp i vikt

lycka till alla med det ni företar er (oavsett vad det handlar om)

naten e mire

Kommentarer
Postat av: Michaela

åt inte du nån medicin?? Du gick väll ner en del? Har det kommit tillbaka eller har du stannat i vikt?

Själv har jag gått ner 10 kg nu och vill gå ner 15 till=) vi kan gärna stötta varandra, mitt mål just nu är att gå ner 5 kg tills vi åker till albanien 10 augusti:)



kram

2009-06-27 @ 14:00:15
URL: http://pak-nga-ne.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag vill med

2009-07-20 @ 13:51:21
URL: http://enmammasbeskannelse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0