otursdagen

Idag på morgonen hann vi med bussen som vi inte brukar, sen skulle vi byta till nästa på stan. Men då hoppa vi på fel. Gick visst åt två håll med samma nummer exakt samma tid. Så istället för att kliva av precis utanför dagis blev det ca en halvtimmes promenad. Sen gick jag till stan för att ta bussen hem och var så trött så tänkte sova en stund innan var dags att hämta barnen igen men gjorde aldrig det.

Sen när skulle hämta dem gick jag till bussen och efter en stund kom den. Då var det en som stod där med rullator så var lite trångt att komma på med min syskonvagn. Men det brukar kunna lösas ganska bra. Men denna busschaufför tyckte att det kanske var bättre att jag inte åker alls med min stora vagn....... Men sen så fick vi ju plats.

När skulle hämta barnen så stannar bussen alltid precis utanför barnens dagis. Men denna dagen körde busschauffören fel väg. Han glömde på något sätt svänga där han skulle och körde "fågelvägen". Tänkte inte på det just då för satt och pratade lite med en äldre dam. Så fick ju gå en extrasväng där också. Men gick ju bra trots att jag då blev lite sen.

Så; nu kan dagen bara bli bättre!! ;)
Pasulen står och kokar på spisen. Barnen leker, Blear ijämte mig och de andra på rummet. Diar läser en del böcker för dem. :)  & jag är hungrig och börjar få lite ont i huvudet; dags för lite vatten kanske

Ha en fortsatt bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta luska om folk o kommentera deras blogg som du inte har nåt att göra med!

2009-03-05 @ 13:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0