till anonym (K.......)

jag kan bara tänka mig en person som har något emot mig, så det är ju du som skrivit anonymt här (tror jag).... eller hur??? jag luskar ingenting någonstans. varför skulle jag vilja luska en massa i ditt liv?? vem är det egentligen som gjort vad i vems liv?????
Vet du inte att om man har en blogg så får man räkna med att alla kan läsa!!
Vem var det som inte ville ha någon kontakt???? Så skriv inte till mig då!!
Jag blir inte arg för att du skriver, men det var du som inte ville ha kontakt med mig.
Man kan ju undra varför????????? Eller vet du/jag/vi redan.....
Haft några intressanta samtal den sista tiden??? Jag har inte haft det iallafall så du vet det & har inte tänkt det heller. Så ta det bara lugnt


Kommentarer
Postat av: malin

Anonym: Som man bäddar får man faktiskt ligga!

2009-03-05 @ 17:36:25
Postat av: Jennie

Vad har hänt gumman?

Hoppas allt annars fint med er!?

Kramar från oss!

2009-03-05 @ 23:12:18
URL: http://famhasani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0