utmaning till de som vill


1. Hur gammal är du om fem år?
33 (ska fylla 34)

2. Vem var den sista du träffade?
mina barn (nu)


3. Hur lång är du?
165


4. Vilken är den senaste filmen du sett?
kommer ej ihåg namn


5. Vem ringde du senast?
min man


6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
*privat*, till min man


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror på vem det är till och om vad, men skickar mer sms än ringer


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda


10. När såg du senast din mamma?
igår för första gången på ca 2år


11. Vilken ögonfärg har du?
blåa


12. När vaknade du idag?
ca 8.30


13. Har du någon gång hittat en katt?
nej.


14. Vilken är din favoritplats?
hemma (med familjen)

15. Vilken plats föredrar du minst?
finns nog ingen speciell plats


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
*svårt* vet inte vilken stad, men med tanke på barnen så samma gissar jag. STOORT FIIINT hus hoppas jag

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
fanns nog inget direkt jag var rädd för


18. Vem fick dig verkligen att skratta senast?
barnen

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
japp


20. Har du stationär eller bärbar dator?
stationär


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
varierar, ganska så 50/50


22. Hur många kuddar har du i sängen?
oftast 2


23. Hur många landskap har du bott i?
1


24. Har du någon gång spytt på någon?
nej, inte mer än på mina föräldrar som bebis ;-)


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

barfota.. (inne)


26. Är du social?
sådär


27. Vilken är din favoritglass?

choklad/apelsin


28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
betala skulder och shoppa

29. Tycker du om kinamat?
japp


30. Tycker du om kaffe?
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


31. Vad dricker du till frukost?
juice eller mjölk oftast


32. Sover du på någon särskild sida?
brukar variera...


33. Kan du spela poker?
nja, inte direkt


34. Tycker du om att mysa?
hur kan man inte tycka om det


35. Är du beroendemänniska?
beroende av vad..... min familj JAAAA


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
ja, fast inte samma år


37. Vill du ha barn?
tackar aldrig nej..


38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och en del albanska


39. Har du någonsin åkt ambulans?
japp, 3ggr. första gången när fött min dotter hemma. andra när sonen föddes i ambulansen. tredje när behövde in snabbt att föda tredje sonen


40. Föredrar du havet eller en pool?
vill nog ha en kombination. annars vår egen pool


41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder till barnen


42. Äger du dyrbara smycken?
mina ringar bara... fast kostade ingen förmögenhet


43. Har du någon gång testat narkotika?
nej!!!


45. Vem är den roligaste människan du känner?
först barnen... sen finns det många som har en plats mitt i mitt hjärta som är roliga


47. Vad har du för ringsignal?
Kramsången/krambjörnen (eller vad heter den)


48. Har du kvar klädesplagg från du var liten?
ja, något ska finnas


50. Flirtar du mycket?
NEJ!!!!!!


51. Kan du byta olja på bilen?
inte byta, men fylla på


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej


53. Vilken var den senaste boken du läste?
länge sen hann läsa en bok.... *tänker*


54. Läser du dagstidningen?
ibland aftonbladet på nätet


55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej


56. Dansar du i bilen?
nej, sjunger bara med ibland i de bra


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
mix megapol tror jag


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
lite ekonomiska uträkningar


59. När var du i kyrkan senast?
på diars skolavslutning i förskoleklassen


60. Vilka personer utmanar du?
så många som möjligt av de som läser (kommentera gärna sen och berätta ni som antagit utmaningen)


Kommentarer
Postat av: Michaela

antagen... men det dröjer en stund....

2009-03-08 @ 22:05:32
URL: http://ndreca.blogspot.com
Postat av: Martina - malins syrra

Jag antar utmaningen!

2009-03-17 @ 00:18:54
URL: http://emmaminah.blogspot.com/
Postat av: Martina - malins syrra

Jag antar utmaningen!

2009-03-19 @ 08:32:27
URL: http://emmaminah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0