helgen som (nästan) gått

haft en bra lugn helg (som vanligt) med sovmorgon både lördag och söndag. *så skönt*
Idag är det julmarknad "i staden" Ska vi nog dra oss till en sväng. Är ju tradition. Bara så tråkgit att numera bara är regn de dagarna. När jag själv var yngre så var det ju jämt mängder av snö. Samma över jul och nyårshelgen. Fast en del snö har det varit de senaste nyåren. Man måste ju få ha lite julstämning. Man kanske skulle införskaffa sig en egen snökanon. ;-)

Ska försöka hinna med idag att montera de byrå jag köpte för ett tag sen. Borde jag gjort direkt, jag som tjatat om att de behövs så länge. Men finns ju alltid mängder att göra. Dygnet skulle behöva ha många fler timmar.

*på återseende*

Kommentarer
Postat av: christin

Hade gärna haft fler timmar på dygnet =) Här nere har vi tyvärr sällan snö...fuunderar på att åka iväg till snö nu i januari, vi får se =)



allt bra med er?

kramar

2009-12-01 @ 22:29:46
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0