shopping

idag var jag och tränade efter att jag lämnat barnen, sen efter det åkte jag till Jönköping/A6. gick först för att kolla vinterstövlar till Diar & Altea. Juar och Blear har redan. Skulle köpa innetofflor till dagis och skolan också, men det hade de inga som passade.

Sen gick jag till Coop Forum för att kolla efter tofflor, men fanns inga bra där heller. Men köpte en bok; med olika recept där allt innehåller högst 100kcal. Kan vara bra med tips.

Sen gick jag till IKEA för att kolla byrå. Stod och velade hur länge som helst. Men till slut blev det två malm med 3lådor i ekfanér; samma som vi har på sängstommen (fast de kommer inte stå i samma rum)

Ska försöka lägga in lite bilder sen, för just nu funkar inte

Kommentarer
Postat av: christin

Vad kul med lite shopping =) Malm är ju perfekt...sväljer mycket kläder =)



kramar

2009-11-23 @ 22:28:48
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0