hej

var ett tag sen jag skrev nu
lovar att försöka uppdatera oftare, men sitter inte vid datorn såå mycket nu
känns som om inte händer så mycket att skriva om heller. visst finns alltid något att skriva om, men inte mycket mer än det vanliga vardagliga

I tisdags var jag på vårdcentralen för att prata med läkare om en ev gbp (magsäcksoperation)
han skulle skicka remiss direkt till sjukhuset. görs i värnamo närmast. men de ska även börja i eksjö. där ska de komma igång senast till hösten enligt planerna, helst tidigare sa de
så får väl se var det blir någonstans. värnamo är ju ganska nära också. fast skulle vara skönt i eksjö, mycket närmare familjen ju så går snabbare för de att hälsa på
jaja, det är ett bra tag kvar tills dess. men tankarna kommer ju och det måste de ju få göra

men helst vill jag ju inte operera mig för en operation är ju ändå en operation. vill ju helst gå ner själv, men har ju så svårt för det. så är jättebra att den hjälpen finns tycker jag.

började dagen med en herbalife-shake, sen till mellanmål så var det ett "färdigt knäckebröd med dillsmör" (nåt sånt) Innehöll 170kcal så är väl helt ok för mellanmål. sen ska göra en pasta/kyckling/räksallad till lunch hade jag tänkt och någon frukt senare till mellanmål blir det nog. sen får familjen korv stroganoff senare till middag & då tar jag en till herbalife-shake
mitt mellanmål


Kommentarer
Postat av: Jennie

Äntligen en uppdatering!! ;)) Skoj att du ska få göra en gbp!! Bra att det finns hjälp att få om man inte kan göra det själv lixom =)) Jag tycker också det är svårt vissa dagar att blogga.. så ibland bara jag babblar på om nåt vi gjort under dagen tex. o så slänger jag in lite bilder bara! Inga nya bilder att lägga upp?? Hoppas allt annars är fint med er!? Kramar!

2009-10-16 @ 22:32:34
URL: http://famhasani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0