vad ska man säga/skriva...

händer ju en del, men samtidigt ändå inget speciellt. svårt att veta vad som är intressant att läsa & skriva...
men iallafall så är jag så jävla trött på min vikt nu. försöker ju, men ändå går det fan inte... :(  Mår så dåligt för det. Vill ju fan ner & vara lika duktig som min duktiga fina malin. Du är bäst tjejen!!!!!!!!!!!!!!!!
Men jag har iallafall ringt och anmält mitt intresse på vårdcentralen för att komma och prata om gbp, ska få en kallelse. men när????????? fast sen kan säkert dröja upp till året innan händer något och så länge orkar jag inte. ska kämpa tills dess och hoppas vara för smal för det då

kram på er


Kommentarer
Postat av: christin

Bara skriv... =) spelar ingen roll skriv det DU vill skriva...& dela med dig av... det är intressant :)



kramar!

2009-10-03 @ 11:02:09
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu är du på G!

Håller tummar och tår!! Kämpa på så hårt du kan!

Det är bara du som förlorar i svaghets ögonblick!!

Jag tror på dej gumms!!

2009-10-03 @ 18:48:07
URL: http://mojkatile.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0