idag

tog med de tre yngsta barnen till skolan idag för att få en del info
sen hem, mannen åkte direkt efter kaffet till jobbet
sen fixade jag mat.
efter vi ätit så tänkte jag att kunde vara skönt att vila; hade ont i huvudet också
så jag och barnen la oss en stund. så mysigt!!!
fast de gick upp sen och lekte, men jag blev kvar :-)
men sen var det dags att gå upp igen efter att vilat ca 2timmar
diskat och sådär.. nu är strax kvällsmat för barnen och jag ska fortsätta städa lite..
sen kommer mannen hem och vill äta lite innan han ska sova igen för att gå upp tidigt igen imorgon för att åka och jobba hela dagen...
blir städdag imorgon för mig och barnen...
min pappa skulle ev komma en sväng på em
söndag blir väl ungefär likadan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0