skärpning

nu blev ni chockade va att kommit ett nytt inlägg ;-)
var verkligen alltför länge sedan nu, men ska försöka ta tag i detta med bloggen igen
klockan är mycket nu och ska sova, men snabb uppdatering om senaste tiden först...
min utbildning jag gick slutade jag ju nu under vårterminen, ett mvg & resten (5/6 tror jag..) VG så det får man väl vara glad för :-)  Det sista på utbildningen var praktik, jag var på H&M på A6 i jönköping. trivdes toppenbra. hoppas verkligen kan bli något mer.  alla som jobbade var supertrevliga och kände mig verkligen som en av dem. trots att jag var hela dagar (antingen 9-17 eller 8-16) så gick dagarna supersnabbt. bara tråkigt att ha så lite tid med barnen. men skönt att var en bra praktik iallafall.

nu är en lugn sommar. vi är mest hemma. mannen jobbar mycket. jag har också börjat jobba en del, extra, som personlig assistent. trivs bra. lite pusslande med schema bara eftersom är en del kvällar/nätter/helger & mannen jobbar mycket såna tider. men hon jag jobbar hos är toppen, så vi pusslar ihop det bra tillsammans.

nej, dags att sova. återkommer imorgon.. ska försöka uppdatera dagligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0