shopping

idag och igår har jag gjort av med pengar!!! :) *KUL*
tycker det är jättekul att shoppa. skulle bara ha ännu mer pengar att shoppa för. men de börjar rulla in nu (det går åt rätt håll) :D
det har blivit ett antal lappar idag och igår. men mest mat och hushållsprodukter..... fick köpa en ny dammsugare idag också. för den gamla la bara av häromdagen.
försöker leta upp en bild på min nya bra dammsugare, men hittar ingen tyvärr. ingen som går att spara ner iallafall.
http://www.samsung.com/se/consumer/detail/detail.do?group=homeappliance_laundrycleaning&type=homeappliance_laundrycleaning&subtype=vacuumcleaners&model_cd=VCC7290H3G/XEE
där tror jag att jag fick till en länk iallafall. köpte en fin röd :)
igår köpte vi också spel till barnens X-box. de kunde ju inte välja, så till slut blev det de två de velade mest mellan; spiderman & king kong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0