toppendag

vaknade tidigt idag (6.40) men lyckades få barnen att somna om. sen sov till ca 9 och fick ligga kvar och vila till ca 10 (med barnen stundtals också)
sen åt vi frukost och fixade lite

sen åkte vi till stan för att köpa födelsedagspresent för de tre äldsta var bjudna på barnkalas :)
sen så hade de hoppborg på stan också så barnen var där och hoppade lite också

sen när de var på kalaset så åt blear och jag (de fick att äta där) och sen la jag han och sova. sen i drygt en timme kunde jag sitta ute och sola och läsa. satt och njöt i det sköna vädret.

sen när de kom hem igen så väntade vi på att blear skulle vakna. de var ute och lekte så länge. sen åkte vi och köpte lördagsgodis. de tre äldsta fick mest. blev ganska små påsar till blear mig och deras baba.

sen så var mannen ute och lekte med barnen. jag diskade en del och sen var vi ute alla tillsammans. så skönt väder. sen gick vi en lite längre promenad och kollade hästar som finns i närheten (ni som läst bloggen ett tag kanske kommer ihåg att jag skrivit om det innan; ska se om har kvar någon gammal bild)
ångrar så att inte tog med kameran, var så mysigt. inte ofta vi hinner gå promenad alla tillsammans. så skönt. blear skrattade så mycket när hans baba skulle härma hästarnas gnägg. hihi. ni skulle bara hört dem!!!
sen fanns det katten som sprang runt där med. de älskade barnen, de ville aldrig sluta klappa :)

på väg hem igen så pratade vi om hur mysigt skulle vara att bo så med några djur.. inga mängder, men några stycken. man ska aldrig säga aldrig.. ;)
sen åt vi och sen åkte han och jobbade, och nu sover barnen så här sitter jag i tystnaden (& fixar "lite" mat för imorgon)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken härlig dag ni fick alla tillsammans gumman! =))

2009-04-26 @ 00:14:56
URL: http://famhasani.blogg.se/
Postat av: Jeta

Vad härligt det lät med eran dag :) hoppas på fler sådana för er. Kram Kram

2009-04-27 @ 14:13:19
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: Petra

tack jennie och jeta :)

kommer bli MÅNGA fler tror jag

haft en bra idag också och igår, och förhoppningsvis imorgon ;)



kram

2009-04-28 @ 00:42:48
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0