dagens vikt

låg på 101,8kg lite upp, men tar mig neråt igen...
fick sovmorgon idag :)
skickade diar med skolbussen, sen la mig igen och sov ca en timme till tills de andra vaknade
sen var de i sitt rum och lekte och sprang till mig ibland... så fick halvsova till elva :)
sömnen behövdes för är sååå dålig på att lägga mig i tid, men hann ju inte med så mycket hemma som jag hade tänkt. men dagen är ju inte slut än.
Diar ska antagligen till hemspråksundervisningen sen efter vanliga skolan är slut, sen hämtar vi han när den är slut och går och handlar lite. sen hem och storstäda (försöka)
nu lägga blear och sova middag och de andra ska ut och leka
ha en fortsatt bra dag

kram

Kommentarer
Postat av: Jeta

Vad skönt med lite sovmorgon, man behöver det o speciellt du med frya barn. Halvsova är oxå rätt gott ibland. Behöver oxå fixa hemma lite men tar det om jag orkar. ha en bra dag du med. Kram

2009-03-09 @ 13:15:52
URL: http://apieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0