söndag....

sista dagen idag när kunnat sova länge eftersom barnen varit lediga, från imorgon blir det att vakna tidigt igen. Ingen av oss här hemma ser fram emot det. ;-)  Fast inte kommer jag lägga mig tidigare för det, tror jag...

FY vad chokladsugen jag var idag när vaknade. Tur inte fanns något hemma. Nu med frukost i magen; havregrynsgröt och några mackor så känns det lite bättre för magen.. hihi
Får se vad det blir för mat idag, sugen på köttfärssås. Var länge sen nu, men orkar inte åka och handla det så får se vad hittar på.

Imorgon ska jag träna igen, äntligen. Ska ta ett extra långt pass tänkte jag. sen måste verkligen plugga också. Inte alls gjort det lika mycket det sista som jag borde göra. Men nu jäklar.

Måste städa här hemma idag också. Hoppas har energi till det. Har massa kläder som måste in i garderober också. Värsta är att inte har tillräckligt med plats. Måste köpa någon byrå så snart som möjligt; helst igår....
Någon som har förslag på en bra??

Funderar på att köpa denna

Fast skulle gärna köpa denna till Altea. Fast då skulle ha likadan blå till sönerna... Men de är mycket mindre än vad behöver, synd inte de större finns med färg.. Orkar inte ge mig på att måla dem


Kommentarer
Postat av: Arijeta

Ja barnens kläder tar så mkt plats!! kul med färgade byråer :) jag har en sådan men 5 lådor i eliras rum sen har jag en malm byrå i mitt sovrum med sex lådor den är väldigt bra! Vad duktig du är som motstår sötsuget!! Kram

2009-11-02 @ 21:59:08
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: malin

hihi skönt att komma upp tidigt väl?? ;-)

Du kan få lite till att plugga om du vill?? :-D Jag ligger efter nu!!! MASSOR!!



Den mörka byrån e ju den vi köpte! rekommenderar

2009-11-03 @ 17:58:26
URL: http://mojkatile.blogspot.com
Postat av: christin

Malm sväljer mkt, så även de små får plats med mer än man först tror =) har själv en m 6 lådor :-)

2009-11-05 @ 10:29:27
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: cicci

Jag skulle oxå vilja köpa den rosa till min dotter. Men tycker oxå den ä r för liten tyvärr. Så jag kommer nog köpa den vita stora till henne, skiljer ju inte mycke i pris heller.....



Ha en toppen fredag.



2009-11-20 @ 11:46:19
URL: http://cizziandesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0