hej

flera stycken som bett om uppdatering nu så det är väl bäst då. men vad ska jag skriva???
finns ju inget, men ändå massor
ska storstäda med barnen idag hade jag tänkt så kan skriva mer senare
men det viktigaste som hänt det sista.....

25/8 träffade jag gulle-malin och hennes syster och deras barn, sen även annah och hennes dotter :) & så mina barn då. så var nästan en hel dagisavdelning. haha. men kul hade vi. satt först på McDonalds. ganska länge. så var nog första gången barnen bett om att få gå därifrån. hihi. sen blev det H&M en stund. hade en rolig bonuscheck på 550:- så tänkte vara ute i god tid och köpa vantar och mössor för vintern till barnen. men de hade inte fått in sånt än. men blev en del för hösten iallafall. så nu behöver INTE köpa mer sånt.
sen så blev det IKEA en stund. mina tre äldsta och malins barn var inne på deras "lekrum"
själv köpte jag inget, men malin och hennes syster köpte en del fina grejer :)

har börjat skolan nu också, hälsocoach. i början verkade sådär. en del strul och ingen toppeninfo.... men nu känns bättre. har hunnit börja komma igång en del. fick ju träffa camilla på första infon också. KUL!!!!!
så lonstigt det känns att finns en del underbara tjejer som jag aldrig träffat, men som känns som om jag känt dem hela livet (känn er träffade)
ska även börja läsa albanska. ÄNTLIGEN!!!!!! ;)

annars har väl dagarna rullat på som vanligt
hörs senare
kram


Kommentarer
Postat av: Arijeta

Hej!! Gud vad roligt för dig med skolan o att du ska läsa albanska!! Kul att ni träffades!! Vill meee... kanske en ny träff snart?! många kramissar

2009-09-06 @ 10:06:17
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: michaela

snart rablar vi albansk grammatik fram och baklänges!;)

2009-09-11 @ 09:03:39
URL: http://pak-nga-ne.blogspot.com
Postat av: christin

Låter kul med träffen =)



nått kul för dig i helgen? Här rullar det väl på, har varit lite krassligt i veckan, tack för kommentaren :)



himla kul med rabatchecken...sån där vill jag med ha en haha aldrig fel...



kramar

2009-09-25 @ 21:28:58
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0