10 dagar kvar

Om 10 dagar börjar min äldste son första klass. Han har ju gått förskoleklass innan (som de flesta), men första klass är ju ändå speciellt.
Han längtar och började räkna ner dagarna för ca en månad sen
Samtidigt som han börjar första klass så börjar min dotter nytt dagis. (finns 2st, ett för yngre barn & ett för lite äldre) min mellanson kommer gå kvar och byta efter nästa sommar.
Någon gång efter nyår kommer min yngste börja också. På samma som mellanpojken, men antagligen avdelningen ijämte.
Fast exakt när det blir återstår att se
Har inte bestämt mig ännu om jag ska fortsätta restaurangutbildningen på Ultra eller om jag ska söka jobb
Tur jag har lite tid att tänka, men skulle nog behöva ännu mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0