längtan

Känner en längtan efter ett femte barn :)
Skulle vara så mysigt
Har man fyra kan man väl likaväl ha fem ;)
Jag älskar ju att vara gravid & föda barn. Passar också perfekt eftersom jag vill vara hemma så länge som möjligt under tiden barnen är mindre & inte behöva jobba heltid. skulle helst börja jobba deltid när alla barnen går i skolan
Men sen är det ju det att det som är lite mindre bra med det är att barnen behöver ju min tid & jag behöver min egen tid. Tiden blir ju mindre för varje barn & sak som ska göras
Ekonomiskt tror jag inte det blir så stor skillnad från fyra till fem....
Fast först ska man ju lyckas övertala mannen & det kan jag nog drömma om.
Han ville ju helst inte ha mer än tre. Så varför skulle han vilja ha fem????
Fast vi har bestämt att vi ska ha en till när vi blir miljonärer. ;)  Så får börja tippa på lotto eller nåt..

Kommentarer
Postat av: Malin

Vem längtar inte efter fler?

Ibland blir jag nästan gråtfärdig när jag tänker på att det är mååånga år tills jag får barn igen :-(

2008-08-17 @ 17:42:46
Postat av: Lisa

Hej Gumman! Jag vet hur du känner..jag vill ha nr 4!!!! Men jag har inte velat prata ordentligt med mannen än, vill ju inte ha ett nej...suck!! Önskar bara ett barn till..kan han inte gå med på det?;) L Måste ses en dag så tjejerna kan leka. Eller hur? KRAM

2008-08-18 @ 10:48:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0