lugn dag

fick sovmorgon idag. tack älskade kära barn ♥
sen åt vi lite och har bara tagit det lugnt.
mannen min har varit ute ganska mycket & målar om fasaden på huset. blir SÅÅÅÅ fint. ser helt nytt ut (bilder kommer senare)
jag skulle ut och klippa häcken, men då började det regna så skakade alla täcken+lakan & bäddade sängarna. tar en stund när man är sex personer
måste ta golvet också innan det är dags att koppla av, men nu är det först dags för mat igen. känns som om man inte gör annat än lagar mat. ;)
blir en lugn kväll sen eftersom mannen jobbar som vanligt, barnen ska sova så jag kan sitta med en bok eller om det finns något bra att se på TV. annars fastnar man väl framför datorn som vanligt

syns

Kommentarer
Postat av: Danitra

Det är inte någon särskilt givande läsning! :-D

2008-08-11 @ 01:39:41
URL: http://danitra.blogg.se/
Postat av: Annah

Jag vill med ha sovmorgon... hihi. Vad blir det för färg på huset, samma som innan? gult va?

2008-08-11 @ 08:21:28
Postat av: Michaela

är bara inne lite snabbt, blev så nyfiken på din blogg!! Jättekul:-)

Ha det gott

kram

2008-08-11 @ 12:53:58
URL: http://www.michaelandreca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0