min vikt

jag har länge försökt gå ner i vikt.
strax innan blev gravid sista gången hade jag minskat 30kg (från 95 till 65)
men sen under graviditeten gick jag upp de 30kilona igen , bra anledning till viktuppgång förstås
men en har jag gått ner upp upp igen sen dess så förra måndagen låg jag på 100,4kg
har inte haft en speciellt bra vecka varken motions eller matmässigt. mat har gått ganska bra, men småätandet har varit värre. är (självutnämnd) sockerberoende. men hade iallafall gått ner till 100,1kg
känns nästan pinsamt att skriva om det här, men tror det hjälper mig att kämpa extra för jag vill ju skriva ner bra resultat här. så kan känna mig duktig :)

kämpa på alla viktkämpare & sockerberoende & andra som har problem på ena eller andra viset


Kommentarer
Postat av: einstein

Heja! Inte ska du låta sockret vinna över dig!

2008-08-12 @ 09:15:35
Postat av: Malin

hehehehe Ja du...Modigt att våga skriva om vikten här!

Jag ska köpa mej en våg idag å sen skajag åxå föra in mina uppgifter! :-)

2008-08-12 @ 09:31:57
Postat av: Malin

Jag förstår att det är svårt när man får en massa extrakilo som kommer under en graviditet. Men du försöker ju göra något åt det.. Och det är väl en jättebra morot att kunna skriva ner bra resultat här. Och du är ju duktig. Du har ju klarat att gå ner 30kg!! Det är det inte alla som klarar. Du har gjort det en gång och du kommer säkert att klara det igen.

2008-08-12 @ 16:35:58
URL: http://malinanan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0