senaste dagarna

de sista dagarna har varit ganska lugna här, inget speciellt som hänt
förutom att diars första dag i första klass var igår. :) han tyckte det var kul. så skönt också med mjuk övergång från förskoleklass istället fö att hoppa direkt från dagis till skolan
altea bytte dagis igår också, började på det med större barn. nästa höst blir det juars tur. i januari blir det antagligen som blear börjar. :(  Vill inte; vill vara hemmafru alltid. men det går väl tyvärr inte. ska bara bli miljonär först
annars har barnen busat, mannen målat huset, jag klippt gräset & fixat inne. så ungefär som vanligt

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej:svarar dej här!!

Jag käkar Burinex vattendrivande som jag fått på recept. :-) Funkar kanon! Kan bara ta dom när jag vet at jag sak vara hemma och inte efter kl 15 på dagen för då får jag springa hela natten!!!

2008-08-20 @ 09:14:07
Postat av: Lisa

Hemmafru vore nåt för mig med, tänk vad härligt:) Håller med dig, måste bara bli miljonär först;) skratt Men sen så:D

KRAM

2008-08-20 @ 13:07:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0