bilar.........

för ett tag sen (ca ett par veckor) när jag hade tagit bilen och åkt och handlat så märkte jag när jag kom ut från affären att avgasröret började närma sig marken.... sen när jag körde så stötte det i då och då. men inte så farligt, men när jag nästan var hemma så släpade det på marken. men min man hade tur som fick tag i en kompis som hjälpte han att fixa det på bara några timmar :)

igår skulle mannen till linköping/norrköping (någon av dem) till några kompisar som han tränar strongman med. kolla deras nya träningslokal och sådär. när han var en bit utanför tranås pajade bilen och gick inte att köra en meter till med. han fick tag i en kompis (samma som förra gången tror jag) som kom och bogserade han och idag har han fixat bilen färdigt :)  så snällt :)
snällt var det också av våra snälla grannar som lånade ut sin bil till mannen så han kunde åka iväg iallafall *TACK*

Hoppas bilen håller ett tag nu

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0