remember me??

var ett tag sen jag skrev nu *skärpning*
ska börja "viktblogga" också (i denna) för nu SKA/VILL jag verkligen NER!!!!
Imorgon ska jag med alla syskon till Diars skola, de har besöksvecka. ska bli kul
sen får vi se vad som händer under dagen
men någon eftersökte lite kläder ;) (eller hur malin) så måste rensa & inte bara därför. men det hjälper mig :)
sen behövs väl städas lite till. vad får vi se imorgon
ska lägga in lite bilder här också tror jag
nu bara vänta på att mannen kommer hem. myskväll med pizza och tv

ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: malin

hihi vi fattiga studenter tar tacksamt imot allt!!

Hoppas gubben får lönespec imorgon så kan jag svara på när jag kommer om jag kommer!

Trevlig att Se din blogg röra på sej igen!!



Vikten: Jag börjar med GI om envecka exakt! Det är lätt och minst lika effektivt som pulver! Hänga på??

Vi kan skriva matdagböcker på nätet så vi håller koll på varandra!!

2008-10-20 @ 00:41:03
URL: http://mojkatile.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mannen min e iväg NU o besöker Michaela, jag skulle gått, men ska ringa doktorn.:( BORING men men, så är det.

Kram

2008-10-20 @ 09:09:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0