118100

har som många andra frågat 118100 om vem jag är. de säger ju på reklamen att man kan fråga allt...
så på frågan "Vem är Petra Deliu?" så fick jag svaret
"118100 tror att Petra Deliu är en tjej med konstnärsdrömmar, hennes favoritmotiv är en giraff. Hon planerar en kombinerad kaffe (hon gillar kaffe väldigt mycket) och en giraff-resa till Kenya inom kort."
Hoppas att de är bättre på att ge ut rätt telefonnummer än på det här. För var i princip så fel som det kan bli.
Gillar inga såna resor & hatar kaffe.... Konstnärsdrömmar har jag inga heller. Urkass på sånt!!

Kommentarer
Postat av: malin

hahahaha jag tycker du ska sadla om nu!!! Klart de måste ha rätt! Måste kolla mitt åxå!!

2008-09-03 @ 00:26:49
URL: http://landskronafuckingcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0