idag

med tanke på att frukost är viktigt så började inte dagen så bra utan frukost, men blev en dleicatoboll senare på fm.... *not good*
sen korv m. bröd till lunch *not the best*
blev inköp av lösgodis också :(  fast mindre  mängd än brukar bli....
lite glass blev det också, men även det mindre än det brukar bli
sen till middag blev det fullkornsspaghetti med köttfärssås, med en del grönsaker & kokosmjölk i. *helt ok*

senare blir nog några bitar kyckling (små bitar)
har nu ett glas pepsi max ijämte mig
märker att denna dagen inte är bra, men skyller verkligen på mitt sockerberoende. måste verkligen ta tag i det, försöka iallafall. någon som har tips????
innan när jag var på väg till videobutiken för att köpa lösgodiset så tänkte jag ju att jag inte borde göra det, men som om kroppen/hjärnan var avstängd

kommer nog bli bra detta för mig att vara ärlig så kommer jag själv se hur det ser ut & fatta att jag verkligen måste skärpa mig
måste också börja bli bättre på att dricka vatten.mycket bättre.och motionera/träna mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0