ny bil

glömde ju
min man köpte en bil till mig idag också..
eller till oss. blir nog väldigt olika vem som använder vilken
sen innan har vi en AudiA6 2.4 i en jättefin annorlunda grön färg, från -98 fast den ser mycket nyare ut
idag köpte han en golf -88 bra som extrabil och för han att åka med till jobbet. skönt med två bilar igen. kändes konstigt att bara ha en ett tag efter att vi fick skrota den andra för någr månader sen. för er som inte vet så krockade han med en älg med den gamla. men det gick bra för både han och älgen. han kände av lite ont i nacken någon dag. älgen reste sig upp tittade på han och gick iväg in i skogen
men vad rädd jag blev när han ringde mig och sa det, sånt brukar ju gå illa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0