reductil

ringde förra lördagen till vårdcentralen för att se om man kunde få en tid att prata med någon om reductil (tablett som ska hjälpa med viktminskning)
men hon skulle kolla med någon
sen på onsdagen ringde hon mig.
gick till vårdcentralen på torsdagen, men ganska snart innan de skulle stänga så läkarna hade fullt
men så gick jag dit idag istället
de hade sagt att inte finns någon viktsköterska
så fick träffa en sköterska, men sen så fanns det en viktsköterska iallafall
så fick träffa henne & fick prata lite
hon ska visst starta viktmottagningen på måndag så hon var ganska ny som viktsköterska, men verkade jättebra
enligt vissa bmi-uträknare på nätet har jag en bmi på ca 37, men enligt den bmi-snurran hon hade så ligger min bmi på 42 :(
hon skulle kolla upp vad som gäller för bmi och sen ringa mig
så ni kan väl hålla tummarna att hon ringer på måndag

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! Hoppas du får reductil nu o jag håller tummarna benhårt!Själv ligger mitt BMI på 17,5, vilket är undervikt.:( Inte skoj det heller. Fast jag har alltid haft så. Kramisar till dig:)

2008-09-20 @ 08:42:38
URL: http://[email protected]
Postat av: smula

hej! va bra att du har fått tag på en viktsköterska! vad hade hon för bmi-skala som är annorlunda mot vissa på nätet?



kraam!

2008-09-20 @ 18:51:11
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0