vikt(igt)

gårdagens vikt låg på 101,2 :-(
idag när jag var på väg till stan så ringde jag vårdcentralen och frågade om kunde få en tid att komma och kolla upp min ämnesomsättning. för känns som om det kan vara något fel på den.... fick komma direkt, "lite" tid i väntrummet förstås. min Blear som var med charmade alla :-)
sköldkörteln var lite stor.... (säger mig inte jättemycket; får nog ta och läsa på lite)
sen togs en del prover och så. får svar om en vecka ca så får återkomma då

annars har dagen gått mest åt till att handla (mat) & klippa gräset

ska återkomma imorgon (hoppas jag) med bilder

natti

Kommentarer
Postat av: malin

Jag har inte ens vågat väga mej sen jag var hos Negjmije.... Ska göra det imorgon om jag vågar...

2008-09-03 @ 00:28:52
URL: http://landskronafuckingcity.blogg.se/
Postat av: zelita

detsamma! =) händer det nått kul i helgen?? :) kramar

2008-09-06 @ 19:34:52
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0