YES!!!!!!!!

Idag är sista dagen som jag ska äta antibiotika. så skönt att slippa det sen. fast blear har ca 6 veckor kvar :(
ska FIRA sen när han är färdig!!! Hoppas all skit håller sig borta från oss sen. Vi orkar inte ha mer sjukdomar här sen på MÅNGA år!!!!!!!!

I lördags åkte min kära till Kosova. Jag och Blear körde han till flyget i göteborg. Saknar dig baby!!!!!!!
I lördags var det också min farmors födelsedag!! men tyvärr lever hon inte längre. Skulle åkt till graven med blommor. Men blev lite sent att åka dit. Efter vi kört han till flyget så var vi en sväng på A6 och lite andra affärer och köpte lite presenter till min Juar som fyller 4år om en vecka. Sen skulle vi till min pappa och hämta de andra barnen som sovit där eftersom vi åkte så tidigt på morgonen. Fick mat där och sen kollade lite TV och så.

Men igår söndag så åkte vi till graven istället med blommor. Precis när vi var färdiga började det ösregna. Hade tänkt bada egentligen. Men blev ju inte så mycket med det. Fast vi hann med lite glass iallafall.

Vill hitta på något idag också. Men vet inte vad. Så tråkigt väder ju. :(
får se vad som händer. Tar nog en lugn dag idag och städar lite och så. Så får vi hoppas på finare väder imorgon

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0