ny vikt

idag har vikten återigen gått nedåt :) 100,5kg , det är f*n sista gången jag ser den över det strecket....
ska långt neråt. ska bara bli intressant sen att se hur kroppen ser ut efter. förra gången jag gick ner till 65kg så var det helt ok. visst fanns/finns det grejer man ville/vill fixa, men med tanke på att då fött tre barn så.

nu är ju fyra graviditeter och förlossningar :) jag gått igenom. så ska bli kul. Hoppas att man slipper någon op iallafall. första hand magen jag tänker på om kommer vara en massa extra skinn. men det återstår att se

ska strax till stan/storstan och hämta ut ett paket (ytterligare ett ;) ) med lite smått jag beställt från HM. sen behöver köpa en ny datamus. Om jag inte "hittar" den "gamla" som ligger i någon gömma.
behöver även köpa färg och papper till skrivaren

ha en fortsatt bra dag

Kommentarer
Postat av: malin

Grattis till mindre vikt!!!

Hoppas jag snart e där med!

2009-03-05 @ 17:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0