vänner

har nog skrivit om detta innan
men är så glad för de vänner jag har, de som jag har närmast mig
de flesta av mina bästa vänner (de jag känner att jag kan prata om allt med) har jag inte ens träffat
sen finns ju de som "kallas" bekanta. de är jag också glad att jag har. de man säger hej till när man ses och kan ta en liten pratstund. men kanske inte berättas hemligheter för. men de är bra att ha de vännerna/bekanta också
sen finns ju de som låtsas vara "vänner" Har som tur är inte så många (vad jag vet) de behöver man inte heller.
antingen så är man vänner eller så är man det inte. inget låtsas bara för att "man ska"

kram på er (äkta) vänner

Kommentarer
Postat av: Jeta

Kram tillbaka :)

2009-05-10 @ 09:51:34
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: malin

Love You!

2009-05-11 @ 12:57:20
Postat av: Christin

tänkvärt!



Det finns ju dessutom få saker som är värre än att inse att någon man trott var en vän inte alls var det. Blev själv ordentligt chockad för nått år sedan & har sedan dess varit försiktig.



hoppas allt är bra med dig =)



kramar

2009-05-12 @ 23:52:03
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0