dags igen

var ett tag sen jag uppdaterade här och måste väl skriva något... frågan är vad..
pratar med världens bästa vän på msn nu. hon är min "viktnedgångsinspiration"
klarar hon det så klarar jag det för vi är ju tvillingar... haha. eller nära.. lika i mycket..
du är grym tjejen (undrar hur många gånger jag sagt det till dig nu)
Är iallafall glad att jag funnit dig som vän :-D

Idag såg jag första tecknet att våren börjar komma närmare; droppade från taket utanför fönstret när jag satt i skolan..
sen sa mannen att snö hade ramlat ner från taket!! *smält*
Längtar som bara den efter sommaren nu
underbara värme!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Man tackar!

Kämpa på gumman!

Snart är det din tur! ;-)



Kramar!

2010-02-24 @ 23:09:13
URL: http://mojkatile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0