mums

åt nyss en sån här, eller egentligen sista rutan på den... delat under dagen
men blev sista gången godis på ett tag
ska börja med pulverdiet tänkte jag på måndag.. minst ett par veckor...
så tänkte kunde unna mig lite idag

snart kommer mannen hem från jobbet, då ska vi äta god kyckling
synd att vi inte har någon mer pepsi max hemma; klarar mig inte utan.. hihihi
får köpa på måndag när har bilen hemma. mannen har ju den hela helgen till jobbet

blear var så trött innan när skulle byta hans blöja så han ville jag skulle sitta med han i knät i badrummet, men ville gå och kasta hans illaluktande blöja. så när gick in efter någon minut igen för att hämta han så låg han och hade somnat på golvet. tur har golvvärme där.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0